Wycieczka do Warszawy - 1.06.2015 r.

Utworzono dnia 03.06.2015, 23:01

1 czerwca z okazji Dnia Dziecka wybraliśmy się pociągiem na wycieczkę do Warszawy. Zwiedzanie stolicy rozpoczęliśmy od wizyty w parku Łazienkowskim. Spacerowaliśmy alejkami wśród zieleni i podziwialiśmy zabytki. Zobaczyliśmy pomnik Fryderyka Chopina, Pałac na Wodzie, Teatr na Wyspie, Świątynię Diany, Belweder, pomnik Józefa Piłsudskiego. Następnie udaliśmy się w kierunku Sejmu i Senatu, by w końcu dotrzeć na Stare Miasto, pod Kolumnę Zygmunta III Wazy. Zwiedziliśmy rynek i zakupiliśmy drobne pamiątki. W drodze powrotnej przeszliśmy Barbakan, przystanęliśmy przy Pomniku Małego Powstańca, budynku Teatru Wielkiego-Opery Narodowej i Grobie Nieznanego Żołnierza. Chwilę odpoczęliśmy w Parku Saskim przy okazałej i pięknie rzeźbionej fontannie. Zwieńczeniem naszego wyjazdu było wjechanie windą na 30-te piętro Pałacu Kultury i Nauki
i obejrzenie panoramy całego miasta. Nieco zmęczeni, lecz szczęśliwi i pełni niezapomnianych wrażeń późnym wieczorem dotarliśmy do domów.